We zijn thuis!

26 augustus 2017 - Hoogkarspel, Nederland

Even kort. wij zijn vandaag om kwart over vijf veilig geland op Schiphol. Totaal geradbraakt, maar gelukkig!

Van Orlando naar Detroit toen door naar Amsterdam. Met  de trein naar Sloterdijk en overstappen naar Hoorn. In Hoorn op een bus want er reden geen treinen tussen Hoorn en Enkhuizen vanwege werkzaamheden. We werden in Hoogkarspel bij café de Eerste Aanleg afgezet want de overweg was gesloten. Langs de rails over het gras was een tijdelijke looproute en overweg gecreëerd en bij mam op de Rozenhof even tot rust gekomen. Ik heb de auto opgehaald en Alex heeft de hele zooi ingeladen. En toen uiteindelijk THUIS EINDELIJK THUIS!!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Fransje:
    26 augustus 2017
    Geniet van je eigen huid en vooral je eigen bed! Nog een week om je voor te bereiden op het nieuwe schooljaar. Geniet nog even van die week.
  2. Fransje:
    26 augustus 2017
    Huid moet natuurlijk HUIS zijn.
  3. Rimada:
    26 augustus 2017
    Ja, natuurlijk Fransje! Ik vergeef je deze enige spelfout, tegen de onnoemelijke die ik de afgelopen weken heb gemaakt en waarvan jij niets hebt gezegd;-))
  4. Fransje:
    26 augustus 2017
    Even voor de goede orde: het was een typfout en geen spelfout, haha
  5. Carla nijveld:
    27 augustus 2017
    Welkom thuis met yetleg brr .Maar Nederland weer op zijn smalst geen trein hink stap sprong. Lullig als je al kapot bent. Maar nu lekker thuis met prachtig weer. Mensen ik heb enorm genotenvan jullie avontuur. We spreken elkaar geniet van je laatste vrije dagen.
  6. Vera Clots:
    27 augustus 2017
    Home sweet home
  7. Marja:
    11 september 2017
    Zo vandaag je thuis komst gelezen
    Wat heb ik genoten
    En wat hebben jullie veel gedaan en je hebt al zo'n druk leven
    Maar niemand neemt dit avontuur jullie meer af
    En al zijn jullie alweer druk aan het werk en de gewone dag
    Het zal nog vaak te spraken komen , wat jullie beleeft hebben
    Als jullie ouder zijn en evt opa en oma
    Zeggen jullie dames tegen hun kindjes
    Kijk dit hebben wij vroeger gedaan met onze ouders , echt om trots op te zijn
    Maar wat zal het nu vreemd zijn dat op de plekken waar jullie zijn geweest
    Daar nu zoveel schade is veroorzaakt
    Door de orkaan
    Bedankt voor je verhalen 🌹🍀