Gearrriveerd!

26 juli 2017 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Na 11 uur vliegen stonden we bepakt en bezakt op LAX. Na even rit met een kamikaze bus chauffeur moest de auto worsen opgehaald. We stonden in een lange rij.......Wachten in een rij heeft een nieuwe dimensie gekregen we hebben het veel gedaan vandaag.

Maar ja, de auto is opgehaald, een vette bak met veel meer foefjes dan wij begrepen, dat maakt de trip extra spannend! Wat direct opvalt is een appart soort vriendelijkheid van de Amerikanen. Ze spreken je aan of dat ze je al jaren kennen,dat is voor ons Westfriezen wel even wennen.

Na een nacht en ontbijtje in een prima hotel op weg langs de Pasific Coast Highway naar San Diego. Eerst even shoppen bij een supermarkt, water een koelbox en wat andere broodnodige dingen voor onderweg en op naar onze eerste stop Longbeach.

We hebben een leuke wandeling langs de haven gemaakt, het is hier super netjes en mooi. Daarna naar surfcity Huntington beach, het lijkt wel een lang gerekt Zandvoort met 10 graden meer op de temperatuur, en een berg palmbomen. We besluiten iets verder te stoppen in Cristal Cove, een mooi kustgebied en state park waar je kan wandelen over een strand en genieten van de omgeving. Na deze picknick was de dag al aardig opgeschoten. Op naar het hotel en nog effies lekker de jetlag wegslapen. Morgen hebben we de langste trip voor de boeg naar Tucson. We hebben er zin in!