Souvenirs scoren!

19 augustus 2017 - Lake Buena Vista, Florida, Verenigde Staten

Wijziging in programma vandaag, het bed lag te lekker. De wekker gaf half twaalf aan toen ik voor het eerst mijn ogen open deed vanochtend:-). Uiteindelijk zegt je lijf vanzelf wel dat het even genoeg is geweest.
Dus niet naar Kenedy Space Center vandaag, dat wordt morgen.

Even rustig uitgebreid gebruncht in het appartement, een heerlijk ontspannen start vande dag. Daarna de opties afgewogen. Je blijft tenslotte ook niet de hele dag in je appartement zitten met zoveel moois om je heen. Het werd een outletcentrum iets meer dan tien minuten rijden hier vandaan. Daar zijn we rustig doorheen gesloft. Shirtje hier, zonnebril daar, tasje, sportbroekje. Er is zo tussen neus en lippen heel wat gescoord. Even pauze op een openbaar terras met een flesje water. Hoewel de meeste Amerikanen erg van hun frisdrank houden "het is refillen in elk restaurant" zie toch ook dat er best veel water wordt gedronken.

Daarna rustig terug naar het appartement. Straks steak uit de pan met sla en grillaardappeltjes van Aukje. En deze dag is weer snel voorbijgegaan.

Nog even een aanvulling op het toiletdeuren verhaal van gister. Pashokjes in kledingwinkels hebben juist altijd een normale deur er in zitten. Je hebt geen gordijn of zoiets. Er zit zelf meestal een slot op. Dus je blote reet in een openbare WC mag iedereen zien, maar kleding passende mensen zijn taboe???.........ik begrijp er niets meer van;-0

1. Carla nijveld:
    20 augustus 2017
    Mensen groot gelijk het lijf zegt ff stoppen!!!!!
    Heerlijk lekker klungelen dat heet ook Vacantie.
    Lekker gegeten zal wel jouw kennende!!!
    Paling was echt een succes de gezichten van die mensen echt verrast echt leuk.Komen voortaan maar op zaterdag moi makkelijk.Mensen geniet ervan tot het volgende reisverhaal.x
  2. Mam:
    20 augustus 2017
    Ook wel eens lekker een dagje rustig aan ,hoe is het met de knie van Anouk ?
    Breg heeft gister weer een appeltje gehad van de buurvrouw
    Ze was weer blij ,ze ligt nu buiten in de hoop dat de deur weer open gaat
    Ik heb haar net geborsteld er kwam behoorlijk wat uit ,lekker opgefrist
    Voor een snoepje doet ze alles verder gaat alles hier zn gangetje
    Gr Mam en Breg o
  3. Rimada:
    20 augustus 2017
    Het gaat goed met de knie van Anouk, ze kan alles weer. Breg. Is een mazzelaar! Heeft ze al een stinkstok gehad? Daar doet ze ook alles voor:-))
  4. Mam:
    20 augustus 2017
    Ja die heeft ze gehad maar alleen als ze buiten kan
    Ze meren te veel in huis ,echt stinkstokken