Een goede reisapp zoektocht. Voor pret :-))

19 maart 2017 - Hoogkarspel, Nederland

Ons besluit om naar Amerika te gaan was spontaan genomen. We hadden wel wat ideeën over wat we wilde bezoeken, maar voor een 5 weekse trip moet je toch echt wel gaan uitzoeken wat er al met al te beleven is op de route. Nu konden we natuurlijk boeken gaan naspeuren maar ik was toch echt op zoek naar iets waar je op een eenvoudige manier de trip kon plannen met alles wat er te zien is. Nu  willen we niet dat de hele reis dichtgetimmerd zit, maar ik zou er van balen als we rakelings langs plekken zijn gereden die we toch echt wel wilde zien.

Dus ik op jacht op internet naar een goeie planner, en ik heb er een gevonden! Hij heet Sygic Travel en je kunt 'als je eenmaal een beetje uitzoekt hoe hij werkt op een heel makkelijke manier je route vastleggen. Ook bezienswaardigheden, eetgelegenheden, hotels en praktische dingen kun je allemaal handig inplannen. dingen waarvan je niet zeker weet of je ze wil bezoeken kun je favorieten.

Me veel plezier zijn we aan het bekijken wat de moeite waard is... De dames willen bijvoorbeeld naar een bageltent met een huizenhoge bagel boven op het gebouw, en ik wil de seqeuia bomen zien. Volgens een recente Amerika Gangers zijn de boodschappen bij de Walmart het beste betaalbaar dus die staan er in en ik wil ook redelijk gezond eten dus de Healty food locaties heb ik ge favoriet.

Al met al veel voorpret dus!

(Hieronder nog een foto van hoe de app er uit ziet en een link, als hij werkt tenminste)

Knipsel