We schieten al op!

20 juni 2017 - Hoogkarspel, Nederland

De afreisdatum komt nu snel dichterbij. Zo langzamerhand zijn we wat spullen aan het verzamelen waar we blijkbaar niet buiten kunnen in Amerika.

Een navigatie met wereld dekking, 2 simkaarten waarbij je 30 dagen goedkoop kan bellen en met wat internet er bij voor in Amerika, een omvormer voor als je iets elektrisch wil gebruiken met een Nederlandse stekker. We zijn aan het uitzoeken of entreekaartjes goedkoper zijn als je ze nu besteld of als we daar zijn. Ik Florida moet er immers een pretpark bezocht worden.

Extra goed nieuws deze week, want beide dames zijn geslaagd voor hun diploma! Anouk gaat naar IJmuiden volgend jaar voor de opleiding Maritiem Officier en Aukje gaat Human Resource Management studeren in Almere op Windesheim.  Alex begint na de vakantie met zijn nieuwe baan en ik ga een opleiding volgen in Utrecht en daardoor een dag minder werken. al met al veel op naar uit te kijken!

Voor Amerika is het nu even wachten op onze reisbescheiden,. We krijgen er steeds meer zin in!